Fredag

Kan inte direkt påstå att jag är värd ledighet och helg. Jag borde igentligen vara i skolan och kämpa igen det senaste dagarna som jag har legat hemma och latat mig. Men sjuk måste man ju få vara. Men jag tänkte faktiskt jobba med ett arbete om Frälsnings armén som ligger kvar hos mig från förra terminen. Det är ett litet arbete som varade under det tre sista dagarna i skolan innan julen, då jag var sjuk. Så det ska jag bland annat sätta mig och bita i. Sen så ska jag såklart träffa vänner som jag inte kunnat träffa på ett tag nu. Det ska bli skönt att komma in i mina vanliga rutiner igen efter att ha legat i sängen med mjukiskläder och ruffsigt hår.

Såg nyss på Lets dance som har dragit igång sin nya säsong. Jag måste faktiskt säga att det är ett underhållningsprogram i min stil. Tycker det är jätte inspirerande och jag vill bara upp och dansa själv. Efter att skolan fick besök av ett par estet elever på höstterminen så har jag tänkt på att börja. Funderar på att leta upp någon lämplig grupp som jag kan skaka loss i. Det skulle vara jätte roligt och det är ju absolut inget minus att man även får röra på sig väldigt angagerat! Får gåshud. See yaa ! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0