Brist på annat

Har precis pluggat in engelska glosorna till imorgon, toppen Sofie! Nu är jag dock lite smått uttråkad och tänkte bjuda på detta. Enjoy!

Vad är ditt fullständiga namn? Sofie Helena Ödmark

Vilken färg har din tandborste? Rosa och vit.


Har du åkt ambulans nån gång? nej


Tycker du om DrPepper? Nej, det är så sjukt äckligt!


Har du fått massage nån gång? Jaao, grr


Sötlakrits eller saltlakrits? Ingen lakrits till mig tack.


Ser du dig själv som lång eller kort? Jag är kort!


Vad har din mobiltelefon för märke? Samsug? :)


McDonald´s eller Max? McDonalds, spikat som jesus


Har du ett överkast på din säng? Nopp


Har du brutit nåt ben nån gång? Ja, men det var inte min förtjänst.


Minns du någon speciell person från din barndom? LINDIS, kommer alltid göra!


Beskriv din humor: Den kan man väll inte beskriva själv?... okej, super bäst.


Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Ingen ordning alls, jag slänger bara ner sakerna. (dåligt)


När blir man vuxen, enligt dig? När man känner sig det.?


Nämn en skiva ur din skivsamling: hehe, smurfhits


Vad gjorde du i går kväll? Pluggade och slappade.


Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Njaa...


Vill du skaffa barn? Ja, absolut!


Har du några syskon? Syster


Gillar du att shoppa? Absolut


Var är dina föräldrar ifrån? Sverige


Vem står dig närmast? vet inte riktigt, familjen


Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? ingen aning


Världens bästa uppfinning? telefonen


Hur svarar du i telefonen? "Hej, de e Sofie!"


Har du någon dålig ovana? biter på naglarna (bläää)


Är du duktig i skolan? Jaarå!

See you :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0