1 Januari

Hejhej! Jag och mamma sitter och diskuterar namn till bebbelonen. Hm, vi är inte så överens. Mina favorit killnamn är Theo & Milton men dom är inte mamma speciellt förtjust i. Eller Theo tycker hon är fint, men aa jag vet inte riktigt. Tjej namn är faktiskt lite svårare, Isabelle, Lova, Nelly, Lizette.

Mina absoluta favorit namn är Wilma, Love och Romeo. Men det får inte bebben heta för det ska mina/mitt barn så småningom heta! Haha. Har ni några förslag på namn?

Jag gjorde ett test om vilken kändis jag är lik. Jag är tydligen lik Mischa Barton. Men jag klagar inte, haha! Testa och se vilken kändis du är lik! :) http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=8776

image185



CYA, Puss

/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0