Torsdag

Så var det ännu en gång torsdag. Jag vaknade runt tolv snåret och började göra mig iordning för att gå ut och luncha med mamma. När vi ätit klart började vi gå ner mot centrum för att kika runt, och för att beställa en barnvagn till bebbelonen. Jag fick med mig en påse från Lindex hem. Den innehöll en "Peel soft!" från NIVEA young & två ansikts maskar från Montagne Jeunesse. Nu jädrar är det vår uppfräschning! Får se om jag slår till ikväll eller imorgon förmiddag.

Idag har det alltså inte hänt så mycket mer än lunchande med mamma, strotsande på stan. + städning av mitt rum. Pga att det är så obeskrivligt stökigt i mitt rum så fortsätter jag att städa imorgon...Kanske.

Det känns som att jag håller på att bli sjuk,. Det skulle inte vara helt omöjligt heller eftersom att hela familjen går och dras med förskylning. Jag hoppas att jag inte drabbas. Får se vart kvällen leder, kanske blir det ett hemma spa eller så blir det utgång med vännerna. Jag har ingen aning. Puss på er!

image254image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0