Tisdag

Föråt för riktig dålig uppdatering de senaste dagar. Det har funnits så mycket annat som svävat runt i mitt huvud. Men nu är jag tillbaka och ska försöka hålla det så! Det är lov mina vänner. Hur skönt som helst. Starten har dock inte varit någon höjdare, men jag hoppas att de vänder. Begravningar och onödiga tjejbråk är någonting man helst slipper. Men jag hoppas att allting löser sig även om gårdagen slutade i katastrof!

Men gårdagen hade även sina goda stunder. Jag mamma och syster åkte in med halv tio tåget till Haninge. Min gravida mamma orkar inte åka längre, haha. Jag invisterade en vårjacka och ett par sommar skor. Jag fyllde även på sminkväskan. Blev inte så mycket, men jag är nöjd med mina inköp. Ikväll ska det bli övernattning med brudarna hemma hos Vera. Det blir antagligen filmkväll med svull. Det ska bli mysigt! Hoppas att ni får en bra kväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0