Söndag

Hej allihopa! Har nydligen kommit hem från min privata frisör, Michelle. Underbar! Hon är jätte duktig och det blir väldigt ekonomiskt eftersom hon icke tar betalt, suveränt! Jag tänkte lägga mig ner i sängen och börja läsa i en bok som jag har fått låna. "MVG i allt" heter den, och den ska få mig motiverad till veckan som kommer, med prov. Och jag hoppas att den ska göra susens för resterande år av studier också!

Kikade runt lite på nätet. Finns det något fint man kan unna sig själv till alla hjärtans dag? Jag hittade en del saker som jag skulle bli riktigt glad ifall jag fick. Tips till alla grabbar som har tjejer att uppmuntra! Puss på er.




Allting kommer ifrån www.asos.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0