Solig Fredag!

Gud vilket härligt väder! Skrev nyss till farmor och farfar som vistas nere på Teneriffa, att i Sverige dyker fler och fler vårtecken upp. Underbart! Skulle vilja gå ut på promenad men det känns så trist när jag inte har någon musik att lyssna på.

Jag beundrar verkligen folk som får ut någonting av varje minut de spenderar. Hur starkt är det inte att gå upp tidigt varje morgon på lovet och jobba eller bara ta tag i vardagens uppgifter? Jag tycker att det är riktigt bra, och önskar att jag vissa dagar också skulle ha gjort det. Nu är lovet förbi och jag har sovit bort den mesta tiden av den, det är ju skamligt. Tänk vad många timmar som jag skulle kunnat fått saker gjorda? Istället sitter jag uppe halva nätterna och somnar till TV:n. Totalt onödigt, men väldigt mysigt försäg. Nej, nu ska jag försöka rycka upp mig. Nu ska jag ta en tripp till solariumet, sedan ska jag unna mig ett litet hemma spa med produkterna från gårdens inköp. Sedan tänkte jag läsa lite och sedan sätta igång med mitt NO arbete - Bröderna Wright. De första som flög ett flygplan med en motor som kraftkälla. Det kanske kan vara intressant. Vem vet... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0