Onsdag

Gokväll mina damer & herrar. Här sitter jag en onsdagkväll, i svarta kläder och är helt slut. Jag har nyss rotat fram alla mina svarta kläder.  Runes begravning inträffar nämnligen på fredag.

Dagen började med ett lång svenska pass. Efter det var de SO som väntade, och där blev de latjande på en smartboard. Efter lunch gjorde jag ett VG/MVG matte prov. Satt i 1 timme och 40 minuter. puuh! hoppas att det gick bra. När jag kom hem så satte jag mig med syster, och pluggade till mitt spanska prov som jag ska skriva imorgon. Känner mig inte alls motiverad. Tror inte det blir någon höjdare...

Imorgon hålls vår "STORA" tradetionella (?) kväll, rättare sagt "Viakvällen". Skolan samlar in pengar till en fattig by i Zambia, med hjälp av arangemang av eleverna. Kvällen består av en massa skolarbeten, underhållning av olika slag och en hel drös med caféer. Torsdagen 21/2 (imorgon) kl: 18.00-20.00 i Viaskolan. Välkommna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0