Onsdag

Har nyss ätit min favorit rätt och är belåten. L gick nyss hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte träna lite till matte provet imorgon, är jätte rädd! Det är bara ett G prov, men det skrämmer mig ändå... Sen tänkte jag slå mig ner och kolla på Room service för att sedan, gå över, från att vara "soffliggare", till en hurtig människa. Tänkte göra en rejäl massa med styrkeövningar och sedan sätta mig på cykeln och göra ett konditionspass. Då kommer jag somna som en stock!

Juste jag var på "utbildning" idag, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Jag kan inte direkt påstå att det var en utbildning. "Han" pratade mest om sådant man redan visste någonting om. Så det var mer som en diskution. Menmen. Vi ska ses i Mars igen. Det blir säkert toppen!

Ha det bra sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0