Onsdag

Är det bara jag som tycker att det första dagarna på den här veckan har gått rusktigt fort? Det kändes som att det var tisdag imorse när jag klev upp ur sömnen. Nu när jag tänker efter så kommer jag inte änns ihåg vad som hände i måndags. Det känns som att det var en evighet sedan. NO provet har troligen tagit upp all plats i huvudet, suck. Skönt att ha de där provet gjort. Jag tror att det gick rätt bra faktiskt, så det känns galant! Nu väntar engelska provet som är på fredag. Har fått tagit beslutet att skita i hockeyn imorgon för att plugga istället. Det är lite surt men plugga måste man ju göra så det är väll bara att tänka posetivt. När jag kom hem efter att ha gjort provet idag somnade jag på momangen, och vaknade inte förns vid 6 tiden, då jag och mamma beställde hem mat, smarrigt. Nu ska jag kolla igenom min SO uppsats och sen ska jag mysa framför TV:n med lite frukt sallad. Yummi! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0