Middle of the night

Bara ett par få minuter kvar till lördagen slår in. Spännande! Eller kanske inte. Vad ska jag göra av den här helgen? Jag och Jesper pratar om att kanske ses i stan imorgon, med flera, och kolla på bio. Vi får se hur det blir. Han verkade ha det ganska körigt imorgon. Återstår att se.

Jag tänkte komma i skaplig tidig sänggång ikväll. Alltså ska jag inte sitta uppe till skymning. Just nu sitter jag här, i min morgonrock och är hög på socker (sockerkick med andra ord). Alldeles för mycket godis och läsk ikväll. Sitter och varvar ner med Loka. Nu när mitt sötsug är över, kommer "shopping bristen" fram inom mig. Jag vill shoppa! Ge mig pengar, ge mig ett jobb! Det skulle verkligen vara härligt att ha sig ett jobb nu och tjäna lite egna pengar. Kunna göra vad man vill för dem. Hur härligt som helst. Någon som har något erbjudande? Eller kanske bara ett tips på prao plats? Hjälp mig! Puss på er. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mia

jesper?;p rooth?;D

2008-03-02 @ 20:19:57
Postat av: Sofie

Ja. Men det blidde inte så! :)

2008-03-02 @ 22:14:55
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0