Lördag

Jaa idag är det Lördag. Har inte gjort så mycket idag. Varit på promenad och ätit och lite sånt där. Inte mycket alls.

Igår däremot, var det en fullspäckad afton. Blev stressigt efter skolan för att hinna med både att duscha och komma iväg till tåget i tid. Men som tur var hann jag. Jag syster och Edgar åkte till Karlberg och gick sedan vidare till fridhemsplan. Vi mötte Morgan och Kamilla och de tog en öl på en pub innan vi gick vidare till Texas long horn och åt en underbar middag. Efter det var det dags för syster och Edgar att åka hem till lilla Nynäshamn igen för att åka på fest. Jag kamilla och Morgan tog en taxi till Söder och satt på Läckerbiten resterande tid av kvällen. Det är verkligen ett trevligt ställe, underbara människor!

Nu ska jag och Morgan kila över till grannen och kolla på film. Ni får ha er en mysig Lördag kväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0