Lördag kväll

Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en bra kväll. Jag och brudarna hade det jätte mysigt ikväll. Vi gick till affären och handlade allting man behöver för att få ihop en lyckad kväll. Alltifrån jordgubbar, hallon, passionsfrukt och ananas till grönsaker och pasta. Vi fick ihop en hel mysig middag at my place (daddy). Det var riktigt mysigt. Vi kollade även på melodifestivalen, såklart. Jag vart inte så förtjust i fjomparna i röda kavajer utan skulle hellre velat att C & A skulle gått vidare till finalen, menmen. Måste bara säga att Sanna Nielsen är helt underbar! Vilken röst och urfiin låt. Efter melodifestivalens slut satte vi på en Wallander film och vissa av oss skrämde upp sig ordentligt. Myskväll! Nu ska jag bära mig av mot drömmarnas värld. Jennifer kommer hit imorgon vid 12.00 tiden, så ska vi plugga till matte provet som väntar på måndag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0