Gynning i centrum

Det är Tisdag kväll och jag är på ovanligt bra humör. Vet inte vart energin kom ifrån. Men en vild gissning skulle kunna vara Carolina Gynnings nya "mega hit". Haha hon är för tokig den fake blondinen. Låten, med namnet "Allting som jag tar på blir till guld",  är så dålig så att den blir riktigt bra, komiskt! Men hon fixar det hon gör, och det tycker jag är häftigt. Men hon ska nog inte ha för höga förhoppningar om att bli en ny Carola.

Spana in Gynnings musikvideo:
http://kanal5.se/web/guest/nyhetsmall?p_p_action=0&p_p_id=K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_kUM9&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal2Fview&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_kUM9_articleId=409515&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_kUM9_groupId=1701&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_kUM9_version=1.0

Jag tänkte krypa ner till bädds i hyffsad tid ikväll. Jag ska iväg på "kurs" imorgon, hela  eftermiddagen. Då gäller det att ha lite energi. Det är en skyddsombuds utbildning. Eftersom att jag medverkar i elevrådet, har jag även ställt upp på att vara "skyddsombud". Det betyder, att jag ska lära mig att kunna se faror för eleverna runt om på skolans område. Inte så hiskeligt roligt, men det är väll bra att angagera sig, eller hur? :)

Puss och godnatt ! / SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0