Fredag

Äntligen! Nu passar det med lite ledighet. Har varit en ganska bra vecka faktiskt. Hoppas att det forsätter så. Vi gjorde engelska prov idag. Skönt att provet någon grad "svårare" än det andra var riktigt lätt den här gången till skillnad från tidigare. Ett stort + var även att vi hade världens snyggaste vikarie. Hallelujah! Jag har inte gjort speciellt mycket idag. Kom hem vid tre, sov till sju, åt mat och så har jag kollat på lets dance. Man orkar ju knappt göra någonting på fredagarna efter en slitsam vecka, hmm...

Farfar ringde mig för ett tag sen, vi pratade om Runes minnesstund, som jag och Lindis ska iväg på 22 februari. Usch, det kommer bli en jobbig dag! Farmor frågade om jag kanske inte kunde sjunga någonting. Jag ska försöka få med mig Lindis på spåret så kanske vi slår till. Är det någon som vet en passande, helst svensk låt till en minnesstund/begravning? Kom gärna med förslag!

Ha en mysig fredagkväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga.patrik du var tsm med för ett tag sedan, är det den patrik ida ö är tsm med nu?

2008-02-16 @ 17:01:52
Postat av: Sofie

Ja det är det. Känner du henne/honom?

2008-02-16 @ 23:28:43
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Anonym

nej, men jag läser din blogg och jag visste typ vem hon var, så bara undrade :P

2008-02-17 @ 08:50:31
Postat av: Sofie

Jaha okej :)

2008-02-17 @ 11:15:21
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Ida

hhaha orka anonymen som stalkar mig :P

2008-02-17 @ 13:23:05
URL: http://idahaha.blogg.se
Postat av: Anonym

ah men snälla

2008-02-17 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0