Tomten jag vill ha en riktig jul!

Hej kompisar!
Äntligen är det fredag. En riktigt körig vecka har det varit, och det är bara sååå skönt att den är avklarad. Nu är det helg, jippi! Sitter just nu hemma hos pappsen. Ska alldeles strax återgå till tittandet av Idol. Vem vill ni ska åka ut? Jag tycker faktiskt att Robin har gjort sitt. Det är Kevin och Alice som ska få chansen att briljera i Globen nästa vecka..

Imorgon blir det tidig uppgång. Ska fixa i ordning för dagens stora händelse och börjar arbeta klockan 10.00. Dagens stora hädelse? Jajamen. Imorgon åker jag och gänget på jobbet till Tomtegalan I Alvik strand. Ska bli jättekul! Julbord och en hel drös med artister (bla Marie Serneholt, Alcazar, Amy diamond, The Poodels, Suzzie Tapper, Roger Pontare m.fl). Har sett fram emot det hela veckan. Hoppas det blir kalas.

Pappa skjussade in mig till city där jag all by my self trippade runt i stora staden med höga klackskor. Anta utmaningar! Nu vet jag att jag inte klarar av det, haha.. Bättre lycka nästa gång, eller kanske ingen annan gång.. Fick med mig ett par godbitar hem, bland annat en klänning som jag tänkte glänsa i på galan imorgon. Underkläder, strumpbyxor, julklappar, smink och andra nödvändigheter var andra "grejer" som slank ner i påsar.

Tråkigt att jag av någon konstig anledning inte hittar min kamera. Hade väldigt gärna tagit en massa foton imorgon och delat med mig av här på bloggen. Kanske har någon av de andra med sig en kamera som man kan sno lite bilder från. Vi håller tummarna.

Ha en bra helg! Vi hörs på söndag, då skriver jag en resumé av Tomtegalan.
Puss & Kram!
                               



Kommentarer
Postat av: tessan

hon måste ju vara världens snyggaste brud

2008-12-06 @ 22:20:40
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kan inget annat än hålla med... Världens snyggaste supermodell!

2008-12-07 @ 21:35:28
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0