Tisdag

Hej allihopa!
Skrev precis klart ett idrottsarbete. Skönt att ha det gjort. Det var i princip det sista jag har att göra i skolan innan lovet. Har bara ett Vg/Mvg prov kvar i SO som väntar nästa vecka... Sen är det över! Guuuuud vad skööönt.

Imorgon börjar repetionerna inför lucian på Kulturskolan. Vi kommer även att ha får första föreställning imorgon kväll. Alla är välkommna, men platserna är begränsade! Föreställningen börjar klockan 17:00 och håller till på stora scenen. "Småttingarna" inleder hela baletten med ett vackert luciatåg ledande av Josefine som är årets lucia. Efter att de har visat sina talanger tillräckligt är det dags för oss storingar att ta över scenen. Det gör vi med show! Låter det spännande? Kika förbi!

Förövrigt har ingenting speciellt skett. Efter lunch gick jag en sväng till Kulturskolan och julpyntade lite och förberedde inför morgondagen. Sedan var det även luciaövning på skolan som jag gick på. Första gången jag sjöng min låt för allihopa. Av någon anledning så darrar jag alltid oavbrutet varje gång jag sjunger upp min låt för första gången. Men nu är ju den första gången överstökad så jag hoppas att det ska gå bättre imorgon! Ska be syster att fota en massa under föreställningen.

Puss på er! Nu ska jag dricka lite honungste för att lindra halsen och rösten innan jag hoppar i snarken. Imorgon väntar en lång dag...


Förra årets lucia. Usch! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0