Hysteri

My bad. Dålig uppdatering igen. Ledsen. Denna gång har jag inte jobb att skylla på, utan det beror endast på min lathet och mitt beroende av oth. Hoppas iallafall att ni har haft ett par bra dagar. Jag har tagit lugnt, tagit hand om mig själv, sovit en hel del och tittat på oth. Idag bestämde jag, Josefine, Ellen och Linda oss för att ta en tripp in till stan. Vi virrade runt bland rean i hopp om att komma hem med nyårsklänningar. Jädra hysteri det ska vara kring nyår... Helt galet! Tillslut gav jag upp hoppet om att hitta den perfekta klänningen, och det blev tillslut en paljettkjol och en topp med djup uringning i ryggen. Det är alltså det som lär bli min klädsel på nyår. Det blir nog bra. För övrigt så fick jag med mig en parfym och tillhörande body lotion, body scrub, bronzing powder och en beige skinnjacka hem. Vi avslutade shoppingrundan med middag och bio. Det blev "Allt flyter". Helt okej film, inte så att man hoppar och jublar efteråt. Men helt okej bra - Medelbra! Antagligen den sista bion för 2008. Lite läskigt att nästan allting vi gör nu är för sista gången år 2009. Livet är underligt. Men ohyggligt spännande! Det känns som att 2009 kommer bli ett bra år. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0