Cred till Anna Skipper


Är det bara jag som blir peppad av Anna Skipper? Jag älskar att titta på hennes program. Hon ger mig energi till att hoppa upp på cykeln och ta en vända. Jag vill börja träna, på riktigt - aktvit! Men det är så himla tråkigt att göra det ensam. Det blir genast så mycket roligare när man är fler. Det är så enkelt, men det blir aldrig av. Att bara ta sig ut på en promenad kan verka jobbigt, men om man bara har någon med sig så blir det lättare och roligare! Efter årsskiftet funderar jag på att köpa ett gymkort. Är det någon som hakar på? PRIORITERA TRÄNING (Ett av mina nyårslöften)...

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag hakar på:p

2008-12-19 @ 21:58:07
Postat av: Sofie

Sounds good!

2008-12-25 @ 18:41:11
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0