Monday

Tjingeling! Allt bra med alla? Med mig är det bra! En ny vecka är precis påbörjad... "Smart start dagarna" är över, och imorgon börjar vi ha schema belagda lektioner. Känns ganska okej. Har inte riktigt förstått att jag är tillbaka i skolbänken igen. Jag antar dock att det kommer i samband med att kalender är full proppad med det välanvända ordet, prov. Det finns gott om spänning inom mig om hur det här året ska bli. Det är ju ändå det sista året på Sveriges bästa skola, med skolans goaste klass. Hoppas att det blir kanoners!
 
Hur har er dag sett ut? Själv knatade jag upp vid kvart över 7 tiden och började göra mig iordning för dagens "äventyr". Sällskapade med Vera och Maria till skolan som började 9.00. Pratade om likabehandlings planen, promenerade, åt lunch, skrev i loggbok och hade studieteknik - sen var dagen avslutad 13.30. Lite senare på eftermiddagen mötte jag upp Vera för att powerwalka på ahlhagen, liksom vi gjorde igår och i förr förrigår. Vi satsar på att det ska bli en rutin 45-60 minuter per dag. Vi har en super start så jag tror att det kommer gå bra!


En liten resumé av dagen som gått + en bild på mig med urusel bild kvalité!

See you tomorrow!
   Med kärlek, Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som blondinbella haha

2008-09-13 @ 13:23:17
Postat av: Anonym

du ser ut som blondinbella haha

2008-09-13 @ 13:23:19
Postat av: Sofie

Den var ny

2008-09-14 @ 00:03:06
Postat av: Dennis

Snygg bild :)

2008-09-23 @ 12:48:13
URL: http://tengmans.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack Dennis! :)

2008-09-23 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0