D.Brand

Hej allihopa!
Regn och rusk, svensk sommar är ju för underbar... Inte nog med att sommarvädret verkar ha gjort sitt, snart är det dags för skolstarten än en gång. Bara att sätta igång med studierna igen... Kul? Sådär.

Har iallafall hunnit med att få lite svensk sommar känsla under vecka 30 och i början på 31. Vilket kanon väder vi hade! 30 grader varje dag, och jag som då tillbringade tiden i Stockholms skärgård passade på att gassa hela dagarna, vilket gav resultat! Härligt. Gick upp vid 11 varje morgon och hoppade i bikinin på stört, och drog ut och la mig på ett par avskillda klippor. Där låg jag fram till lunch. Efter det låg jag på bryggorna, insmord i Hawaiiana Tropic oil med doft av cocos och läste böcker och modemagasin, eller bara njöt av solen och värmen. UNDERBART! På kvällarna, grillade vi och åt smarrigt och satt vid "skvaller bänken" i solnedgången. Mysfaktor på hög nivå! Sommar som den bör vara.

Nog om det, nu är det snart höst som gäller. Klickade hem ett par nya jeans igår. Chippens heta flickvän Oksana Anderssons jeans fick det bli - D.Brand. Super snygga! Riktigt förväntansfull.



Over and out, KRAM / Sofie

Kommentarer
Postat av: tessan

Skitsnygga!

2008-08-09 @ 13:37:45
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0