ONSDAG

Hej allihopa!
Vädret håller i sig. Det uppskattas väl! På eftermiddagen kollade klassen på estet elevernas show nere på folkets hus (Vågen). Den var helt okej. Efter gick jag tillsammans med syster och hennes vänner till Lindex där jag införskaffade mig ett par nya lösnaglar. Tro mig, det behövs verkligen på mina obeskrivligt ofeminina naglar. Men nu är det långa och fina! Vi hann även med att äta mjukglass i hamnen i vårsolen. Hur underbart är inte det? Mycket...

Bebbelonen närmar sig med storm steg. För er som inte vet det så får jag ett syskon på Fredag. Oerhört spännande! Här har man gått och släpats efter en odräglig storesyster i alla dessa år. Nu är det min tur! Nej jag tycker om min storesyster, och jag ska vara en ruskigt hygglig syster åt lill knoppen! Vi vet inte vad det är för kön på bebben ännu, det återstår att se. Men namnen är satta! Ifall det blir en tjej ska hon heta Noelle, och ifall det blir en lillebroder så ska han heta Leon. Det skulle vara riktigt mysigt att få en bror för omväxlings skull. Men en tjej till är alltid välkommen. Får se hur det går...

Med kärlek, Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0