Nytt inköp!

                                       
image287


I torsdags när jag kom hem från skolan så hade en ny upplaga av Glamour droppat ner i brevlådan. När jag bläddrade igenom tidningen möttes jag ganska tidigt av en reklamsida av Gina tricot. Deras underbara modell bar en av de vackraste klänningarna jag någonsin sett! Jag blev galet exalterad och bestämde mig genast för att "den där ska jag ha". Mamma kom med förslaget att det skulle kunna bli årets examen klänning. Greate tänkte jag. Senare under dagen mötte jag upp pappa i Haninge. Han orkade inte laga mat så det blev en visit på den gyllene måsen. Ni kan inte tänka er hur glad jag blev när jag såg klänningen stå i skyltfönstret när vi gick förbi GT. Jag var tvungen att gå in och testa den! Perfekt. Jag var kär! Dags att betala. "Härifrån kan jag inte gå tomhänt", tänkte jag.

Jag köpte alltså den vita underbart mönstrade klänningen från Ginta Tricot för endast 249 kronor. Superlik min tidigare drömklänning från Ingwa Melero ovan. Kommer garanterat bli den bästa sommarklänningen! Jag är såå nöjd!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Sitter här och läser igenom din blogg lite grann...

Grattis till nya syskonet!
Leon är ett fint namn; det är min sons andra namn.

2008-05-01 @ 00:31:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0