Im back!

Hej allihopa! Nu tänkte jag att det är dags att fatta tag om tangenterna igen och skriva av mig lite. Hoppas att ni har det bra! Det är ruskigt fint väder ute. Egentligen vill jag bara ut, byta om till bikni och glassa i exotiska frukter. Men tyvärr är det inte sommar än. Men det närmar sig med storm steg. Underbart!

I två veckors tid är det prao som har fyllt ut dagarna i min kalender. Två veckor blev dessvärre bara två dagar. Efter att jag kom hem efter en elevrådskongress i Växsjö så hade mina fötter tagit stryk. På måndagen blev det inte bättre då mitt jobb var att servera hungriga gäster. Fötterna får vara med om mycket en jobbdag på resturang, vilket i mitt fall var väldigt påfrestande. Jag började halta och kunde knappt gå. Personalen skickade ner mig till cityakuten där det inte fanns någonting de kunde göra. Jag blev hemskickad och jobbade inte mer på hela den veckan för att vila fötterna och komma tillbaka med dem läkta. Blev det så? Nej. Mina fötter är dock hela och rena numera men jag har åkt på en influensa. Ända sedan i måndags så har jag legat hemma i hög feber och med en otrolig irriterande hosta. Nu är jag fri från feber. Förskylningen är det enda som återstår att råda bot på.

Jamen hörrni det här var väl ett väldigt intressant inlägg? Knappast, förlåt. Ska försöka komma tillbaka med någonting roligare ikväll. På återseende.

Peace Sofie
image280
Jag slänger in en bild på mitt utskott på elevrådskongressen. Lägg märke till min snygga lärare, även göteborgare som ligger på golvet och bjuder på en het posé! (Andreas)

Kommentarer
Postat av: mia

har saknat dina inlägg snygging

2008-04-12 @ 10:14:31
URL: http://miabatljaan.blogg.se
Postat av: Sofie

Vilken tur att jag är tillbaka då gumman!:)

2008-04-12 @ 13:16:18
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0