22 - APRIL

Hallojsan!
Gosh vilket härligt väder dagen har givit. Lovely! Man vill bara ut på alla lektioner. Sommarlovet kyper sig närmare sakta men säkert.

Idag började vi dagen med en ersättningsbuss till Ösmo. Simhallen väntade. Det var helt okej. Livräddnig. Gick ju bra! När vi kom tillbaka väntade SV och engelska. På svenska lektionen fick jag tillbaka mitt röda tråden arbete som jag kämpade förjäves med innan påsklovet fick sin tid. Barnslig som jag är måste jag tömma blåsan och andas lugnt när jag öppnar mina arbeten och kollar på resultatet. Idag väntade jag ovanligt länge, och började skaka och nästan gråta när MVG var omringad med en väl ifylld ring. Hallelujah! Det har jag firat med att fuska lite med maten. Eller jaa, det har blivit mycket bröd, glass och bullar. Men sånt ska man ju unna sig också, eller hur?

Våren är full av överaskningar!

Med kärlek, Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0