Tisdag

En ny dag. Försov mig och vaknade inte till förns tjugo i åtta. Brottom !! Jag gjorde en ganska hastig sminkning och slängde på mig ett par kläder. Idag blev det ett par gamla jeans från Vero Moda som jag med egna händer har sytt in till ett par snyggt sittande suprörs jeans. Sedan en skön stickad långärmad tröja från Zara och min madonna jacka över det. Tog ett äpple och sprang ner för att möta erika som redan stod utanför och väntade på mig. Skol dagen gick ganska segt. När det vart lunch kändes det som att vi skulle ha slutat för länge sen (suck..) Gjorde sällskap hem med Pelle och Sven. När jag kom hem la jag mig i soffan och började läsa boken som vi tvångsläser. Kände ganska snabbt att jag var trött och gick in och la mig i min säng istället och vaknade sedan inte förns 18.00. Imorgon ska klassen in på sthlm till naturhistoriska museet. Jag och Ludde har precis vart på Kvantum och handlat lunch plus lite extra gott till morgon dagen. Haha, jag köpte. En fralla, Gulash soppa, En Loka och lite naturgodis. Ludde mobbade mig hela tiden för att jag skulle vara den nyttiga typen (hehe).

Är så himla avundsjuk på min kompis. Hon praoar med Ebba Von Sydow på veckorevyn. Imorgon efter museeumet pratar vi om att mötas inne i stan och ta en fika. Då kan hon langa lite information hur det är en dag på redaktionen ! haha. Är grymt nyfiken. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0