This is the end of the weekend

Jahapp då var det åter igen Söndag kväll. Imorgon är det skola igen. Jag vill bara lägga mig ner och gråta. Igår så sov jag över i Nacka hos min älskade vän Ida. Vi lärde känna varandra igenom mitt ex (Casper) och det började med att vi tog en fika inne i stan. Vi hade det jätte trevligt. Nån vecka efter det så fick jag ryck en Lördag kväll att det att jag skulle åka ut till skärgårn. Det var kvällen innan som Ida erbjöd sig glatt om att åka med. Vi var där ute i nästan en vecka och det är nått jag sent glömmer. Vi hade det sjukt mysigt. Nu är vi sjukligt bra kompisar. Åter till gårdagen. Vi träffade först hennes pojkvän och hans kusin och svullade i oss lite godis (även fast jag inte skulle svulla igår). Sen så åkte vi och träffade mitt somsagt ex Casper och en kille som heter Alex och var med när dom  käkade. Sen så åkte jag och Ida hem till henne igen där jag duchade och sminkade om mig på nytt. Sen gick vi till en födelsedags fest och åt en bit mat. Var en jätte söt kille där vid 20 års åldern med namnet Arthur. Haha hur gulligt som helst haha! Sen så gick vi hem till Ida igen och så kom hennes pojkvän och hans kusin igen. Har ingenaning om vad den grabben hette men vi kan kalla honom ALAH eftersom att det var allt grabben sa.. Sen idag har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt. Morgan och Kamilla hämtade upp mig i Nacka och sen åkte vi till söder och åt lite lunch. Sen fick jag skjuss hem av älskade Morgan ända hem till Nynäshamn.

Lite bilder från när jag och Ida var ute i skärgårn är ju aldrig fel!

image39image40image41
image42image43image44
image45image48 image51
image50image52image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0