Stressigt liv

Ännu en dag! Tankar snurrar och tar på all energi. Vet varken ut eller in längre. Jag är trött hela tiden och allt jag tänker på är betygen i skolan. Jag har för höga krav som nu har visat sig att det bara går sämre. Allt som kändes så bra i mitten på veckan men nu är allt bara skit. Är varken nöjd med mitt svenska eller engelska prov. Fan vad less jag blir (bara G+). Skulle behöva ett långt lov där jag kan plugga in allting och så har jag det där men det ska ändå inte vara någon press utan jag ska kunna göra det i lagom tackt. Det skulle var perfekt! Antagligen för alla. Idag gick skoldagen jätte segt. Men inte på gympan där vi gjorde en lek. Jag bara älskar att få känna sig lite liten igen, taha! Det var skit roligt och det gick relativt bra även fast jag har/hade ont i fötterna. På kvällen så har jag vart med Pelle, Jesper, Alex, Elin, Axel, Totte & Simon. Vi var hemma hos pelle där jag först var jätte social och sen somnade jag i Alex famn, Haha. När jag kom hem gjorde jag varm choklad med grädde, Gott! Dessutom har jag svullat i mig två kanelbullar också. Så det blir inget svullo rull imorgon inte. Men jag kände att jag var värd det hehe. Nu väger mina ögonlock bly efter en jävligt stressig vecka. Det gör det inte direkt bättre heller att jag vet att det är två prov nästa vecka. Engelska och SO. Men fan Sofie! Jag måste lära mig att ta en dag i taget. Aja nu ska jag sova och imorgon bitti är det att sova ut och ingenting annat som gäller. Puss & godnatt!     

image36image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0