Sthlm med Ida

Det blev inge fotbolls tittande för sofie idag.  Åkte istället in till stan med Ida och umgicks. Ida tvingade med mig in på H&M:s barn avdelning. Hon hade hittat en batman tröja där som hon ivrigt ville ha. Vi satt i provrummet i nästan 20 minuter tror jag. När vi kom ut så såg jag en lång ärmad tröja som det stod 1993 (även den på barnavdelningen). Då var hon tvungen att testa den också och tillslut vart det 1993 tröjan som faktikt var jävligt cool. Efter Idas planer var avklarade tog vi en paus på "den gyllene måsen" (donken). Varsin chicken burger & en liten cola. Det gäller att vara ekonomisk. Efter våran lilla svullo stund så gick vi in på Ur&Penn där jag skulle köpa en klocka, vilket jag gjorde och blev väldigt nöjd. En i märket Regal, skit stor och ur snygg. lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0