Onsdag

Hejhej igen! Nu är det mitten på veckan. Jag längtar verkligen tills det är helg. Skolan var helt okej förutom att jag fick tillbaka ett engelska prov jag skrev för två  veckor sen. Är inte nöjd alls, fan också! Hade tränat som fan och så var det inget av det som vi skulle träna på med på provet. Fick 47 och VG var 48 så Kajs-marie sa att jag fick VG-. Låter bättre en G iallafall enligt mig. Men vi har prov på engelskan nästa vecka igen får väll kämpa upp det då. Skrev svenska provet idag också. Ska bli spännande att få veta resultatet. Efter våran långa dag hade tagit slut (halv fyra) så gick jag hem. Pelle verkade ha väntat på att jag skulle göra klart provet. Han är för jävla söt den killen, jag verkligen älskar honom. Vi har hänka lonkat ända sen vi gick i sexårs. Vi har vart med om sjukt mycket tillsammans, vi känner verkligen varandra jätte bra. Han är en av världens snällaste pojkar! Igår så frågade han chans på mig i datasalen över en chatt på first clas hahaha hur gulligt som helst. Så igår satt vi och höll varandra i handen och nördade oss och vi fick jätte många undrande blickar och nu kallar han mig älskling, haha. Efter skolan började jag städa mitt grymt stökiga rum. Här får ni se lite bilder från resultatet. En titt hemma hos Sofie, Haha! Puss.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0