Museeum

Jaha och så var Onsdagen den 19 September snart slut. Klassen var på Naturhistoriska museet. Det var helt okej men jag har vart med om roligare. Men skratt och så innehöll dagen gott om. När vi var klara på museet så stannade jag, Pelle, Jesper och Ludde kvar och åkte in till city. Vi gick runt lite på NK och gottade oss lite på MCdonalds. Ludde gullen bjöd på paj och vatten tss. Sen så tog vi ett ganska tidigt tåg hem med tanke på att vi har ett NO prov imorgon som ingen av oss kan vidare bra. När jag kom hem så satte jag mig direkt och började skriva frågor och svar till en sammanfattning. Är nu uppe i fyra hela A4 och jag är inte klar ännu. Hoppas att det går bra, men jag är tyvärr tveksam. Handlar om fotosyntes vilket varken är intresant eller lätt. Bara massa krångliga ord som inte vill fastna i mitt lilla huvud. Men jag ska försöka sitta hela kvällen och snart kommer det väll börja fastna. Ska nog iallafall skämma bort mig med en liten paus sen vid åtta snåret och kolla på Idol. Puss på er! 

                          image11

Hela klassen utanför museet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0