Måndag

Veckan började med att vi fick sitta och kolla på en film i ett jätte mörkt klassrum, det gjorde än inte direkt piggare. Dagen var inte så speciellt jobbigt. På matten var jag bara med och gjorde ett test på det som vi gjorde förra veckan. Sen så knallade jag ner till konferans rummet och hade elevråd. Kom inte tillbaka förns hälften av spanska lektionen hade gått. Börjar bli riktigt trött på min spanska lärare, han lär inte ut nå bra. Och sen så säger han att man ska göra saker som vi inte änns kan. Hur tänker man då? Sen iallafall så hade vi SO som gick ganska snabbt. vi gör egna arbeten om sjöfarare. Sen så var det lunch. Vi satt som alltid nästan kvar hela rasten och pratade och skrattade. På NO:n fick vi fortsätta att kolla på filmen som är en seince fiction (eller hur det stavas). Ganska bra film faktiskt. Det drog ut på tiden och vi blev försenade till hemkunskapen som är våran sista lektion. Vi pratade lite om provet vi ska ha nästa vecka och sen så började vi göra marmelad. Ska testa en macka sen och se hur den smakar. Just nu håller jag på att plugga spanska och sen ska jag ta mig itu med lite SO. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0