Höstmys med vännerna

Hejhej ! Det här var länge sen. Nu till hösten är jag sugen på att blogga lite igen.. Saker och ting har förändrats men det är ingenting som jag vill sitta och berätta om här och nu, det kankse kommer eftersom.

Idag fick jag och Erika för oss att vi skulle ha "kompis middag". Eller jaa, vi tänkte att vi skulle fira Elin Axel och Ludde som har fyllt år i veckan. Jag Erika och Sandra åkte till willys:s och handlade saker till tacos och en tårta som vi bakade med våra egna händer. Vi dukade upp allt jätte mysigt ute på erikas stora veranda. Maten var klart långt innan gästerna kom (suck). Jag (matvrak som jag är) var jätte hungrig och tog åt mig först. Vi hade en jätte rolig "grej" under hela middagen som gick ut på att allting alla sa kunde förknippas med sex, väldigt omoget men väldigt kul. Sen gick jag in och tände dom otroligt fina tre ljusen på tårtan som vi hade skirivit 14 på i en ring omringad av jordgubbar. Elin Ludde och Axel fick blåsa ut ett ljus var och allt vart med på film ! Sen så satt vi och pratade och nästan alla förutom jag och Erika klagade på kylan. Simon som är grymt bra på gittarr gick och hämtade en och ökade stämmningen direkt när han satte igång med sina magiska fingrar. Jag började nästan gråta när han spelade och sjöng "fuck her gently" med Tenacious. Jag grät inte pågrund av texten utan för att simon sjunger så fint. Hur som helst, efter långt tålamod fick jag äntligen spela in det och nu kommer jag sitta och kolla på det varje kväll. En mysig kväll på Erikas veranda med trevliga vänner och massa värmeljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0