Hej då sommaren

När vi satt där ute på verandan igår så känner man verkligen att kylan har kommit. Tillomed löven börjar bli gula och faller ner mot marken när dom hårda höstvindarna kommer. Idag är det söndag och det är inget vidare roligt väder ute idag heller. Hade tänkt att åka in till stan och träffa Morgan och Kamilla men jag känner att jag inte har någon vidare lust att sätta mig på det där tåget. Det blir nog mest ta det lugnt och plugga lite. Sen lite senare så åker jag nog upp till Kvarnängen och kollar på Luddes fotbolls match. Sen så har vi fått en bok som vi måste "tvångsläsa" jag har bara kommit till sid. 37 och det är 244 sidor. Så det kankse är läge att lägga mig och börja läsa nu eftersom att vi kommer ha prov om den på Fredag. Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0