G-star

Fick sms:et idag. 
Hej kära kund. Nu finns dina 96 byxor här hos oss :-).
Välkommen till oss på G-star. MVH personalen.

Jag har väntat i flera månader nu. Men aa hur som helst, Idag åkte jag in och köpte dom och det var Ludde som var med i bagaget. Trevligt trevligt ! Vi avslutade rundan såklart på donken hur fel det än är så blir det alltid så. Nu håller jag på och gör min vardagliga sysselsättning, Pluggar. SV prov imorgon. Måste säga att det känns sådär men jag hoppas att det går bra. Får se imorgon !  Ska "snart" se fortsättningen på idol. Hoppas att Anastasia åker ut, Jag tycker hon är ganska enformig och tråkig, tyvärr. Ha det bra ! pusshej

                                      image27 image28
                             Här på bilderna får ni se en oerhört seriös sida hos Sofie Ödmark

Kommentarer
Postat av: Anniak

Hej ungen! Snygga brallor!
//Faster Annika

2007-09-26 @ 16:43:08
Postat av: Sofie

Hallådär faster Annika! Tack :)

2007-09-26 @ 21:39:56
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0