Fredag och Lördag

Hejhej igen ! Igår var jag ledig från skolan, sköntskönt ! slapp jag göra det där förbaskade svenska provet. Jag gör det på Onsdag istället. Istället för att gå till plugget åkte jag till Huddinge och var klippmodell på Sjöndalsgymnasium. Jessica var jätte duktig och jag är nöjd med resultatet. Sen så virrade vi runt i huddinge centrum och letade efter Morgan som skulle hämta upp mig. Vi skulle käka en bit mat men det blev mer än så. Efter en lunch i älvjö på nån thailänsk resturang åkte vi till tidermans (jobbföretag) och fikade med världens skönste männiksor. Unnade mitt en kopp varm choklad med grädde i höst vädret. Sen så åkte vi till globen där Kamilla kom och mötte upp oss vi handlade mat och sen så åkte vi hem. Vi tog det lugnt satt länge i köket och bara mös och pratade sen så var det idol. Sedan hände det inte så mycket mer den dagen !

Ojojoj. Skön natt! Jag sov som en stock. Vakna och Morgan skulle precis dra till öl och wisky mässan. Då var det bara jag och Kamilla kvar. Först låg vi lite i sängen och pratade sen så bestämmde vi oss för att åka till söder där hon köpte mig en ny foundation och hon köpte födelsedags present till sin vän. När vi var klara på söder så åkte vi hem til Kamilla som bor i Kristineberg. Vi ockuperade soffan och låg och softade medans vi kollade på "Sports Illustrated". Ganska bra faktiskt. Shit vad alla är vackra. Höll på och dö när en av dom i "juryn" sa att en var "tjock" och sa att hon behövde gå ner i vikt och träna mera. Men shit bruden hade ju bara lite mer hull på kroppen än vad Nicole Ritchi har, för det är man verkligen inte tjock! Hur somhelst vi käkade lite mat och sen så låg vi där i soffan ett bra tag. Sen så tog jag tunnelbanan till t-centralen och sedan pendeltåget vidare mot nynäshamn. Nu sitter jag här hemma hos pappa och är en smula uttråkad. Ska nog träffa Erika och Elin snart, det sägs att vi ska glo på film med "våra" grabbar haha. Ha en trevlig Lördag, pusspuss!

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0