BRAVO!

Jihuuu, Fan vad glad jag blir! Fick tillbaka No provet som vi gjorde förra veckan. 50/50 MVG mkt bra ! Härligt. Det var bara jag och en till som hade det. Man blir så glad när man har gjort sitt bästa och verkligen lyckas. Sista lektionen skrev jag ett hemkunskaps prov också. Det kändes som att det gick bra också, kunde och svarade på allt iallafall. Får tillbaka det nästa Måndag. Ikväll ska jag börja plugga till SV provet som jag ska göra på Onsdag eftersom att jag missade det i Fredags. Satsar på att sätta det ikväll eftersom att jag inte kommer ha så mycket tid att plugga imorgon kväll eftersom att jag är kallad till skolråd imorgon kväll genom elevrådet. Nyss la jag på mittt långa telefonsamtal med bästis som är sjuk. Ska försöka fixa hem lite läxor till henne. Suck hon vet itne änns om hon kommer på Onsdag den muppen! Aja nu ska jag gotta mig i soffan och kolla på Vänner med mitt nygjorda iskalla iste haha. Ha det bra ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0