Ännu en ny dag

Tillbaka till skolan igen efter en dag i stan. Började dagen med No provet som säkert gick strålande. Det kändes så iallafall. Man behövde bara svara på 15 frågor men jag svarade på alla 34 eller hur många det nu var. Det lönar sig verkligen att plugga. Är sugen på att se resultatet nu! Imorgon ska jag vara ledig från plugget (SKÖÖNT) Jag ska vara klippmodell på Huddinge gymnasium. Min förra pojkväns kusin är den blivande kungliga frisören som ska visa sina kunskaper på mitt älskade hår. Det blir säkert jätte bra! Sedan funderar jag på att fortsätta in mot stan efter och luncha med nån kompis eller Morgan som kanske kan slita sig från jobbet. Sen är det plugga som återstår. Har nämligen två stora prov i början av nästa vecka. Sen så ska jag självklart hitta på nått kul med kompisarna också. Helgen måste ju haft nån höjdpunk när det är dags att gå till skolan igen på Måndag morgon. Men sånt brukar alltid lösa sig. Nu ska jag lägga mig och ta en tupplur. Är helt slut! Ha det bra, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0