Weekend

Nu är det Lördagen 20/10 snart slut. Helgerna går så fort, hm. I fredags åt jag, Elin och Johanna först middag hemma hos Erika och Sara. Sen förflyttade jag Erika & Elin oss hem med ett par andra vänner hem till Elin. En film sattes på men jag la all min tid åt att njuta av rygg massagen jag fick av Victor. Sen somnade jag och alla var rädda och arga på mig med tanke på mitt tempament när jag sover. Jag, Erika och Pelle sov över. Mysigt, förutom att jag inte var så medveten om vad som hände eftersom att jag sov bort hela kvällen. Man är trött efter en hel veckas slit i skolan.. Men iallafall, idag (Lördag) så umgicks jag med min älskade mor på eftermiddan sen hämtade pappa och Malin upp mig så åkte vi till Kvantum där jag märkte att det inte var min dag. Jag rev affären och jaa vi ska inte prata om det, haha. Senare blev bästis grymt besviken på mig efter att ha "övergett" vännerna för att jobba med henne storasyster på Filmkedjan. Men det var roligt och jag kunde verkligen inte släppa "blipp grejen". Sen kom Totte och Axel och hämtade mig efter nån timme och sa att nu fick det vara nog och så lämnade jag Sara. Totte skjussade mig och vi märkte att det var kalas på skolan så vi stannade till och pratade med dom yngre barnen, taha. Sen forsatte vi hem mot Pelle där vi sen bestämmde att hela bunten ska åka hem till Pelles far i Småland på höstlovet. Hoppas att det blir av, det skulle vara super mysigt! Nu ska jag käka ost och kex med pappa och Malin. Ha det gött! Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0