Småland

Jaha, då åker jag iväg på en liten semester då. Haha, nejmen bort ska jag iallafall. Nu åker jag, Elin, Alex och Pelle ner till Småland och gottar oss i ett par dagar. Jag kommer tyvärr inte kunna ha tillgång till dator men uppdaterar mig så fort jag bara kan! I Hultsfred ska vi bara höstmysa och även imorgon vistas på festival hela kvällen/natten efter att åkt buss i närmare sex timmar. Nu är det dags att börja packa bagen... Jag kommer hem på Tisdag :) Ni får ha det så bra. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle passa i lugg. våga testa vetja :) du är faktiskt lik elin kling så pröva!

2007-10-30 @ 11:28:37
Postat av: Sofie

Tack så jätte mycket! Jag har tänkt på att göra det men jag har aldrig vågat, hehe. Men jag funderar nu när det är höst och börjar bli vinter faktiskt :)Du kanske gav mig en liten spark i rumpan!

2007-10-30 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0