Sjukling...

Hej hopp! Idag har det inte varit någon vidare dag. Jag har legat hemma och tagit det lungt med en uppsvullen hals. Jag vaknade runt fem snåret av att det var svårt att andas och att jag var helt uttårkad i halsen. När jag gick upp för att ta ettt glas vatten fick jag kämpa mot smärtan för att kunna svälja. Medans jag var hemma och tyckte synd om mig själv passade jag på att tänka på min novell som ska skrivas i skolan på Fredag. Den ska handla om en 17 årig tjej som blir våldtagen och hennes lillasyster knivmördad. Det blir säkert bra! Jag älskar att skriva och om jag inte redaN har sagt det. Jag vill att mitt yrke som äldre ska vara journalist. Ni får hålla tummarna att jag lyckas, hehe...

Igår åkte jag, mamma och min stora syster in till Farsta centrum och kikade runt lite. Mina intvisteringar som blev ett par vinterstövlar, leegings, klänning och ett par enkla pärlörhängen kommer ni troligtvis få en titt på imorgon. Idag blev det bekräftat. På Lördag åker jag, Elin, Alex och såklart Pelle hem tilll Pelles pappa nere i Småland. Vi blir borta till på Tisdag och ska vistas på festival och grejer. Det ska bli super mysigt! Ha det bra sålänge så hörs vi kompisar. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0