ones again

Ännu en gång så ligger det en ny vecka framför oss. Skönt att det snart är höstlov! Igår var jag ute på Torö med Morgan och Kamilla. Jag och Mogge körde ut med fyrhjulingen. Så jävla roligt, as skönt!  fast det skulle vart ännu skönare om jag hade tagit vinterjackan. Vi stannade över på fika och sedan vart jag hem skjussad till Nynäs igen. Syster och Edgar hade kommit hem med ett Nintendo wii som vart kvällens nöje. Mysig Söndag kväll vart det. Idag har det inte hänt någonting speciellt varken i skolan eller på kvällen. När jag kom hem så gick jag nästan genast hem till pappa och satte igång och gjorde mitt hemkunskaps arbete som jag nu är klar med. Sen så mötte jag en vän och virrade runt lite med. Nu är jag hemma och jag känner att det snart är lägg dags. Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0