Nice weekend

Hej hej!
Gud, vilken trevlig helg jag har haft med mina älskade vänner. Vi har bara umgåts och tagit det hyffsat lugnt, thats life! I Fredags snurrade vi runt på Nynäs små gator och skrattade och hade det super trevligt. Sen gjorde vi en visit hemma hos Pelle där vi såg på "Ghost rider" som jag råkat sett tidigare på bio. Inte direkt min typ av film smak men visst den funkar. Jag och Erika gick hem till henne vid 12 snåret och drack te och käkade lite små plock. Sen somnade vi i lugnet av radion.

Sen var det då Lördag. Jag vaknade ganska tidigt och började slänga kuddar på Erika. Vi låg först och prata och sen käkade vi lite frulle. Eftersom att vi kände oss ganska slappa gick vi upp en våning och ockuperade soffan och låg och kollade på Vänner boxen. Sen bytte vi till skol-showen. Fjortiiz-05, shit det var länge sen den gjordes nu. Men den vart bra! Sen ringde våran älskade Sandra som åkte till Spanien inatt och frågade om vi skulle ta en fika. Jag och Erika började under stön och suckar att göra iordning oss. Vi satt säkert på cafét i 2 timmar minst. Det var mysigt! Sen knallade jag och Erika hem till mig och hämtade bikini, platttång, kläder, smink m.m. Nu kankse ni undrar "hm bikini" ?.. Med tanke på att vi kände oss ganska trötta och en aning äckliga bestämde vi oss för att vi skulle tillbringa ett tag inne i bastun. Rena rama myspyset! Vi ska göra det oftare. Man tänker inte på att det är så skönt.. Efter vill ni säkert inte veta vad vi gjorde.... Vi låg i Erikas säng med knappt några kläder och dansade och sjöng till grease låtar. Haha! Bästis skala på hög nivå... Ett par timmar senare gick vi ut och mötte lite pojkar. Efter många tveksamheter hamnade alla under täcken hemma hos Erika. Nu sitter jag hemma i mitt vardagsrum. Min dator har fått virus, suck.. Nu ska jag gå och skriva på min Engelska uppsats. Ni får ha det så jätte bra allihopa, pusspuss!

Lite bilder ifrån Fredagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0