Monday..?

Haalihallå! Nu är det Måndag. Usch det känns som att det är Torsdag eller någonting, verkligen inte Måndag iallafall. En hel skolvecka ligger framför mig. Imorgon är det spanska prov. Kan vissa saker bra men andra inte. Jag har verkligen ingen lust att plugga. Tyvärr! Men det är inte så svårt så. Idag åkte jag och Elin in till Haninge efter skolan. Jag hade ringt och lagt undan ett par örhängen innan. Jag köpte en sjal också. Igentligen skulle jag köpt någon mössa men jag hittade så många och jag kunde inte bestämma mig så jag väntar med det ett tag. Får väll snart lust att åka in igen så. Vi träffade våran spanska lärare inne på donken och han frågade såklart hur det gick det pluggningen haha! -Vi visste att du skulle säga sådär.. Nu ska jag koka mig lite te. Har blivit lite smått te beroende hmm. Ha det bra alla glada! Puss

image81image84

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gud vilka snygga örhängen ;)

2007-10-16 @ 22:56:06
URL: http://Ellinormalmodin.blogg.se
Postat av: mia

gud vilken snygg halsduk, hihi (A) :)

2007-10-17 @ 23:33:24
URL: http://miabatljan.blogg.se
Postat av: Sofie

Ellinor & Mia: Haha, tack tjejer! ;)

2007-10-20 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0