Kanelbulle monster + film

Starten på en ny vecka börjar alltid med en Måndag (logiskt). Skolan var okej. Lärarna verkar ha förstått att tjejerna är helt sönder stressade. Killarna vart släppta tidigare från NO:n så fick tjejerna stanna kvar. Vi berättade & diskutera om hur vi har det. Skönt att höra att det inte bara är jag som mår dåligt av allt. Vi ska försöka göra nånting åt det och planerna verkar riktigt lovande. På hemkunskapen fick vi se resultatet av förra veckans prov. Super nöjd! MVG. Ett poäng från att nå toppen. Men jag är nöjd. Vi bakade kanelbullar med tanke på att det är kanelbullens dag på Torsdag. Efter skolan gick jag och Erika hem till mig och ockuperade min säng för film tittande. Det blev "Catch & Release" med Jennifer Garner. En riktigt bra film faktiskt. Sorglig men den hade humoristiska delar också. Verkligen en sevärd film. Medans filmen rullade satt jag och Erika och smaskade kanelbullar. Det är nånting, jag vet inte vad men jag verkligen älskar kanelbullar. Det är min stora fieende. När filmen var slut satte vi oss vid datan där vi kollade runt på olika span till oss och dom andra brudarna. Nynäshamns havsbad verkar riktigt lovande och skulle vara ett perfekt ställe för avkoppling. Nu senast har jag umgåts lite med mamma. Vi kollade också på en film "Nina Frisk". Ganska sjuk film men helt okej den också faktiskt, haha. Nu ska jag rena kroppen med vatten efter alla onyttigheter. Pusshej!

 Nynäs havsbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0