Jag älskar er!

Nu har jag inte skrivit på länge.. Sory! Det har vart så mycket i skolan nu plugg, prov, plugg, läxförhör, plugg, prov, plugg, prov och så om och om igen.. Den lilla tiden man har över har jag inte känt mig för att skriva helt enkelt. När äntligen den långa och jobbiga skol veckan var slut tänkte jag, Erika och Elin att vi skulle hitta på nått kul. Det gjorde vi. Vi åkte in till mitt place inne i stan och tillbringade kvällen och natten. Vi hoppade av i Älvsjö och bytte tåg mot buss. Buss charfören var den skönaste jag har vart med om, en riktigt trevlig prick! När vi kom hem märke vi snabbt att vi behövde handla. Erika lat som hon e stannade kvar och kollade på bollibompa medans jag och Elin knallade till ICA. Middagen vi lagade blev pasta sallad. Usch, vad god den blev. Värre var när den kom upp igen efter att vi hade druckit ett antal drickar. Men nejnej det ska vi inte prata om. Idag åkte vi in till söder där vi gick runt lite och tog lite kort. Lunchen blev medtag från donken som vi sedan käkade på en parkbänk, taha så söta! Snart ska jag ut och träffa Elin igen. Erika påstår att hon inte orkar umgås men nejnej sånt går vi inte på. Vi kankse går hem till henne och kidnappar henne. Ha en trevlig Lördag, det ska iallafall jag ha ! Pusspuss.

             image55image60
            image61image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0