Det är ett hårt liv

Hej igen! Jag är jätte ledsen men ibland hinner jag verkligen inte skriva. Men jag försöker hålla mig så upptaderad som det går. Mycket i skolan nu, ändå är det bara årskurs åtta hm.. Man kan försöka lura sig själv med att säga att det säkert blir enklare i nian. Plugg plugg hela dagarna nu somsagt. Men jag försöker hålla humöret uppe. Idag fick jag tillbaka mitt spanska prov som jag tidigare nämnt. Resultatet blev 47/49, jag är nöjd! Igår gjorde jag ett prov i mitt dåligaste ämne, matte. Jag har verkligen ingen matte hjärna. Jag har sagt att jag inte kommer satsa på mer en G i det för då kommer jag bara få magsår. Men när jag gjorde ett VG/MVG prov igår så kändes det riktigt bra, puuh. Det ska bli spännande att få tillbaka det. Idag skrev jag även på första lektionen ett NO prov. Det gick nog också bra, hoppas hoppas! Jag pluggade på det som fan igår så det måste gå bra .. Alltså hur roligt är det för er och läsa det här ? Men som ni märker så är det väldigt över doserat med prov just nu. Dessutom har jag nyss gjort klart ett engelska arbete i slutet av det hela. Jag ska försöka skriva oftare och om roligare saker en prov. :) Ha det bra! P & K

image85
En bild från igår med sjalen och örhängerna jag köpte i Måndags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vart är tröjan köpt ifrån då?(A)

2007-10-18 @ 23:16:17
Postat av: Sofie

Tröjan är köpt på HM :)

2007-10-20 @ 14:16:28
Postat av: Anonym

Du verkar ha ett bra koll på mode, vart köper man snygga jeans? vart köper du dina någonstans? (bortse från 96) :)

2007-10-20 @ 17:33:56
Postat av: Sofie

Anonym: Åh tack så jätte mycket !:) På sistonde har jag faktiskt inte köpt så mycket nya jeans förutom G-star jeansen. Jag älskar att sy om jeans och har sytt om nästan alla mina tidigare jeans till perfekt sittande stuprör. Ett tips nu till hösten ;)

2007-10-20 @ 23:48:35
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Nicole

Gud så söt bild Sofie :)

2007-10-21 @ 00:41:51
URL: http://typnicole.blogg.se
Postat av: Sofie

Nicole: Tack gumman! :)

2007-10-21 @ 11:16:06
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0