Wensday

Nu är det mitten på veckan. Det har går ganska snabbt i skolan och man märker mer och mer att det närmar sig jul ! MYSIGT. Igår hade jag utvecklingsamtal. Det var väll som vanligt man får samma gammla ord och allt från lärarrna "duktig och ambitiös, forsätt så !" Haha...Idag var skoldagen som vanligt förutom att vi fick en väl användbar sovmorgon till 20 i 10. Sen så kom det en dam från ett "förbund" som hette mentor sverige också och drog ut på hela SO lektionen. På elevensval var det lucia träning för solisterna men jag skulle tydligen inte sjunga enligt Rolle eftersom att vi inte riktigt är fördiga med låten ännu. Men det kommer att bli bra, jag känner det på mig! Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på lucia showen. Det finns så mycket snygga och härliga klänningar. HM´s paljett dröm är ett kap men jag vet inte om det riktigt är någonting som jag vill ha på mig vid det tillfället vad säger ni partypinglor?

image139

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte den var så julig, men det vore fint med den där svarta du kom med förra gången. Puss

2007-11-21 @ 22:37:45
Postat av: ...

den skulle inte passa dig

2007-11-24 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0