Stress vecka?

Hej gott folk ! Jag har inte skrivit på några dagar men jag tror att ni klarar er utan mina långa texter? ;) Här sitter jag med en fruktig smoothie innan jag ska trippa iväg till skolan. Den rosa/lila färgen lyser upp den dystra vardagen. Missade antagligen en hel del i skolan igår eftersom att jag var hemma och blödde näsblod istort sett hela dagen. Usch det var hemskt ! Tillbaka till vardagen. Idag blir det plugg plugg plugg som gäller för mig. Jag har matte och fysik prov imorgon. Riktigt mycket nu om jag får säga det själv! Men när den väl efterlängtade helgen kommer så ska jag gotta mig med ansiktsmask och mysa med allt nytt julpynt här hemma. Mamma kom hem igår med min enorma julstjärna som jag länge velat ha. Den kommer hängas upp med glädje på Fredag. Men nu ska jag finslipa mig innan det är dags att bege sig ! Ha en bra dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0