Söndag

Hej alla läsare! Hoppas att eran helg har varit bra. Det har iallafall min varit. Jag har hunnit vara i stan och vara med kompisar. Igår var jag med Elin, Björn och Oscar. Vi la oss bekvämt i min lilla säng och kollade på one tree hill boxen. Mysigt! Min älskade vän Oscar nattade över. Idag har jag städat mitt rum, inte så roligt men tro mig det behövdes. Det såg ut som ett bomb nedslag hehe! Sen har jag tagit mig tid att färga håret i en mörkare nyans av brun. Och fixat mina naglar lite. Nu är dom i en härlig blod röd färg. Höstigt värre! Just nu sitter jag och kämpar för att få in ett trögt hemkunskaps prov i skallen. Får hoppas att det går bra ! Har iallfall lite energi i kroppen. Jag och mamma åt nyss räkor, baguette, aioli och cider, gott! Ni får ha en bra forsatt Söndag kväll ! Puss och godnatt så småning om! :)

Kommentarer
Postat av: trixie

Åh va gott det lät!

2007-11-25 @ 20:57:07
URL: http://trix.blogg.se
Postat av: Sofie

Aa, det var det verkligen ! :)

2007-11-25 @ 23:14:48
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0